El BNG asegura que el alcalde de Barreiros persigue a la secretaria del Concello

El Bloque Nacionalista Galego en el municipio de Barreiros asegura que el alcalde, Alfonso Fuente Parga, del Partido Popular, persigue a la secretaria del Concello, María Antonia Martínez, por la única razón de que ésta se niega a plegarse a sus intereses particulares.

Y añaden que este no es el único caso, ya que Fuente aplica una «política do medo e da exterminación» con cualquier trabajador que decide no acatar sus órdenes «sin rechistar».

El BNG considera que la decisión de apartar a la secretaria de su trabajo «non é casual» y añaden que el expediente que se le abrió a esta funcionaria y la decisión de apartarla seis meses de su puesto de trabajo «sen que o expedente estea resolto nin a nivel administrativo nin a nivel xudicial, non é nin máis nin menos que un paso máis do alcalde na súa campaña de presión e exterminio de todos aqueles traballadores e traballadoras que non se plegan aos seus intereses».

Antonio Veiga, el portavoz municipal del BNG,  recuerda que esa forma de trabajar del Alcalde ya se inició hace casi dos años en el departamento de servicios sociales, donde explica que «todo o mundo sabe o que aconteceu coas traballadoras que ata o 2009 estiveron á fronte de Servizos Sociais, dúas excelentes profesionais que todos os veciños recordan que tiveron que marchar. E todo o mundo coñece en Barreiros tamén os motivos polos que voluntariamente se foron».

Veiga afirma que la consecuencia de este modo de actuar es que al Alcalde no le importa la eficacia de los empleados municipales, sino simplemente «que se pleguen ou non aos seus intereses, e isto crea un clima bastante tenso entre os traballadores, co lóxico perxuizo para eles e o que é máis importante o perxuizo para todos os administrados e administradas, que somos os veciños e as veciñas de Barreiros».

Por todo ello el BNG recomienda al alcalde que se vaya también seis meses a su casa.